close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Web Performance eBook

A Beginner’s Guide to Web Performance is a free 20 page eBook covering all the basics of site speed & performance. Download it to be on the way to a faster website!
From our sponsors
Re: [請問] 公司女同事對我講話態度很沒禮貌不客氣
Mar 9th 2014, 11:29, by gterrywin222

作者gterrywin222 (好人無限迴圈)

看板Salary

標題Re: [請問] 公司女同事對我講話態度很沒禮貌不客氣

時間Sun Mar 9 11:29:52 2014

這種女生我在剛出社會的時候有遇到,比我早來一年,然後感覺一副女強人的樣子, 有次公司派我跟她去作展覽,那時才剛入這間公司才第2個月。在展覽結束跟她同車回 公司的路上,講話還是一樣很不客氣,可能當時年輕氣盛就直接問她:「妳是看我那裡 不順眼,為什麼每次講話都很不客氣?」,當下她完全不回應,我就不知道這個女生到底 是怎樣,工作壓力大就把情緒發在新人身上。有時候跟職場女性工作很難抓個性,可能那 天她的毛不順想找人出氣,然後出完氣就裝做沒事發生,大概是覺得反正是同事都可以包 容吧。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.68.208.30

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko102 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()