close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
無牌重機問題請教~~
Mar 8th 2014, 16:01

各位版上的先進您好,小弟這幾天遇到一個問題,也是從沒遇過的,

想請教了解或是有經驗的版大解惑,事情的來由是這樣,

去年於拍賣網上看到一台小弟一直很愛的2001年的YZF-R1,

從以前就愛他的外型,問了這位賣家長久不騎,於是買回來整理整理,

讓外觀看起來跟新的一樣,放在家裡看了就爽快,

但是擺了三個多月後家人還是不諒解(沒事買台無牌車又不能騎上路,買回來幹嘛),

所以忍痛上網又拍賣了,幾個星期後一位北部的先生跟我聯絡,也就來牽走了,

過了幾個月後,前幾天突然接到警察打電話來,說他在外縣市騎乘時被臨撿抓到,

這位先生說車是跟我買的,車上還有一張假車牌,

問題是我當初賣他的時候並沒有車牌,他聲稱車牌是跟我買車的時候我附的,

所以警察先生問我車是不是我賣的,我回答是,

但是我回答我賣他的時候並沒有車牌,警察先生是說既然當事人有提到我,

那就必須請我去當地警察局說明,請教各位網上了解類似情況的版大我該如何處理呢??

PS:當初賣我的賣家並沒有在網上結標,我也沒留對方的電話了,所以無法再聯絡上,這位跟我買的賣家我們也沒有在拍賣上結標,私底下交易而已。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko102 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()